×
Klikšķiniet, lai redzētu vairāk preču.
Netika atrasta neviena prece.
Iecienīts0

Pārdošanas noteikumi

1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

1.1. Noteikumi tiek piemēroti tiesiskajām attiecībām, kas rodas starp pārdošanas vides (turpmāk saukts – „Interneta veikals“) www.ntrend.lv īpašnieku N-Kaubandus OÜ (Turpmāk saukts – „Tirgotājs“), Laada 9, Rakvere, 44310 Igaunija, reģistrācijas Nr. 10177656, PVN maksātāja reģ. nr. EE100457553, epood@nkaubandus.ee , un personu, kas veikusi pirkumu (turpmāk saukts – “Klients”), iegādājoties preces.

1.2. Papildus šiem noteikumiem, tiesiskās attiecības, kas rodas iegādājoties preces Interneta veikalā, regulē Igaunijas Republikā spēkā esošā likumdošana.

1.3. Tirgotājs var mainīt Interneta veikala vispārīgos noteikumus, kā arī preču un pakalpojumu cenas. Par izmaiņām tiek informēts Interneta veikala vidē. Darījumam tiek piemēroti darījuma īstenošanas brīdī spēkā esošie noteikumi un cenas.

1.4. Iesniedzot pasūtījumu Interneta veikalā, Klients apstiprina, ka ir iepazinies ar pārdošanas noteikumiem un tiem piekrīt.

2. CENA

2.1. Norādītās cenas ietver Latvijas Republikā spēkā esošo PVN 21%.

2.2. Preču cenai tiek pieskaitīta piegādes, kas tiek izvēlēta pie pasūtījuma noformēšanas, apstrādes maksa. Piegādes veidu var izvēlēties un piegādes maksa tiek aprēķināta pirkumu groza sadaļā.

2.3. Ja ir pieejams atlaides kods, preces atlaide tiek aprēķināta pēc atlaides koda ievadīšanas pirkumu groza sadaļā.

3. PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA

3.1. Prece tiek pievienota pirkumu grozam pēc tam, kad izvēloties preci un, ja nepieciešams, izmēru, preces lapā tiek nospiesta poga “Pievienot pirkumu grozam”.

3.2. Pirkumu groza sadaļā var mainīt daudzumus un preces izņemt no pirkumu groza.

3.3. Lai noformētu pasūtījumu, pirkumu groza sadaļā jānospiež poga “Turpināt pirkuma noformēšanu”. Klients tiek novirzīts uz pasūtījuma noformēšanas lapu. Klientam jāievada nepieciešamā informācija, jāizvēlas apmaksas veids un jānospiež poga “Apstiprināt pasūtījumu”. 3.4. Pēc pogas “Apstiprināt pasūtījumu” nospiešanas Interneta veikals automātiski uz Klienta e-pastu nosūta pasūtījuma apstiprinājumu un rēķinu.

4. APMAKSA

4.1. Par interneta vidē veiktajiem pasūtījumiem jāveic 100 % priekšapmaksa.

4.2. Klients pasūtījumu var apmaksāt:

• ar kredītkarti (Visa, MasterCard)

• internetbankā un ar pārskaitījuma rīkojumu (LUMINOR (internetbanka) SEB, Swedbank, LHV, CITADELE (pārskaitījuma rīkojuma pakalpojums), Revolut).

• bankas karti Omniva pakomātā

5. PASŪTĪJUMA ANULĒŠANA, PREČU ATDOŠANA

5.1. 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas Klientam ir tiesības atcelt darījumu. Preces atdošanas izmaksas sedz Klients.

5.2. Pirms preces sūtīšanas atpakaļ, jāinformē Interneta veikals, nosūtot savu informāciju un priekšapmaksas rēķinu ar tā numuru uz adresi epood@nkaubandus.ee.

5.3. Lai atdotu preci, tai ir jābūt nelietotai, iepakojumā un ar visām etiķetēm.

5.4. Preces sūtīšanas atpakaļ pasta izdevumus sedz Klients.

6. PASŪTĪJUMA ANULĒŠANA NO TIRGOTĀJA PUSES

6.1. Ja Klienta pasūtītā prece nav pieejama, Tirgotājs pasūtījumu anulē. Pasūtījums var tikt anulēts gan daļēji, gan pilnībā. Par anulētu pasūtījumu Klients tiek nekavējoties informēts. Daļējas anulēšanas gadījumā Tirgotājs var noskaidrot Klienta vēlmes par atlikušo pasūtījumu – nosūtīt vai arī anulēt.

6.2. Atmaksa par atceltajiem pasūtījumiem parasti notiek 2 darba dienu laikā, bet ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā.

7. PRETENZIJU IESNIEGŠANA

7.1. Pretenziju iesniegšana notiek saskaņā ar Saistību tiesību likuma 218. panta 2. daļu.

7.2. Ja prece neatbilst prasībām vai tiek atklātas preces nepilnības, nekavējoties par to jāinformē Tirgotājs.

7.3. Preces atdošanas priekšnosacījums ir Klientam nosūtīts rēķins.

7.4. Ja tiek atdota prasībām neatbilstoša prece, vēlākais 30 dienu laikā no preces atdošanas uz Klienta norādītu bankas kontu tiek atmaksāta par preci samaksātā summa un sūtīšanas izmaksas.

7.5. Tirgotājs neatbild par preces neatbilstību prasībām vai trūkumiem, ja:

7.5.1. prece ir pasliktinājusies/bojāta Klienta vainas dēļ;

7.5.2. trūkumi ir radušies, jo prece ir lietota neatbilstoši mērķim, tostarp kopšanas noteikumu neievērošanas rezultātā;

7.5.3. prece ir mainījusies dabiska nolietojuma dēļ, parastas lietošanas rezultātā.

8. CITI NOSACĪJUMI

8.1. Interneta veikala pakalpojumu vidē saglabātie dati par Klientu un viņa pasūtījumiem tiek uzskatīti par konfidenciālu informāciju. Tirgotājs neizpauž trešajām personām informāciju, kas viņam ir kļuvusi zināma.

8.2. Datu komunikācija starp Klientu, bankām un karšu maksājumu centru ir šifrēta, kas nodrošina Klienta personas datu un bankas rekvizītu drošību. Tirgotājam nav piekļuves Klienta konfidenciālajiem bankas un maksājumu kartes rekvizītiem.

8.3. Strīdu risināšana Ja pircējam ir pretenzijas pret Interneta veikalu, tās jāsūta uz e-pasta adresi epood@nkaubandus.ee vai jāzvana pa tālruni +3723295083. Ja pircējs un Interneta veikals nespēj atrisināt strīdu pārrunu ceļā, tad pircējs var vērsties pie Patērētāju strīdu komisijas. Procesuālos noteikumus var izlasīt un iesniegumu iesniegt šeit. Patērētāju strīdu komisijas kompetencē ir risināt strīdus, kas izriet no līguma, kas ir noslēgts starp pircēju un Interneta veikalu. Pircēja sūdzības komisija izskata bez maksas.

8.4. Strīdi tiek risināti saskaņā ar Igaunijas Republikas likumdošanu.

Izvēlne

Iestatījumi

Izveidojiet bezmaksas kontu, lai saglabātu iecienītās preces.

Pierakstīties